lauantai 11. lokakuuta 2014

SkinPerfection challenge

Mä seuraan aktiivisesti Tickle your Fancy-blogia, sillä se on aivan mahtava. Tässä vähän aikaa sitten blogissa kerrottiin, että olisi mahdollista hakea Saran tiimiin Lorealin ScinPerfection challengeen testaamaan uusia ihonhoitotuotteita. Tuotteet ja kilpailu näytti aika mielenkiintoiselta, joten niimpä mä hetken mielijohteesta klikkasin itseni kyseiselle sivulle ja täytin hakulomakkeen. En miettinyt sitä sen koommin.

Muutama päivä sitten mun mailiboksiin tupsahti sähöpostia Lorealilta ja siellä kerrottiin, että mut on hyväksytty mukaan tiimiin tuotteita testaamaan, ja että saan tuotteet postissa lähipäivinä. Mä ihan häkellyin. En osannut odottaa, että oikeasti mut valittaisiin kyseiseen hommaan mukaan. Ihan huikeaa. Lähetin heti vahvistuksen kilpailuun osallistumisesta menemään ja jo eilen sain viestin, että tuotteet on noudettavissa postista, koska eivät olleet mahtuneet postiluukusta. Oon niin innoissani, että siitä suuresta hakijamäärästä mut valittiin mukaan ryhmään, aion skarpata ja testata tuotepakettia huolella, ne näyttävät jo ulkoisestikin ihan mahtavilta. Arvoa paketilla on n. 50 euroa ja tuotteita on yhteensä neljä. Skin Perfection Advanced Correcting Serum -seerumi, Skin Perfection Unifying Day Moisturiser kosteuttava päivävoide, Skin Perfection  Awakening Eye Cream -silmänympärysvoide ja Skin Perfection Anti-Tiredness Beautifying Daily Care kaunistava päivävoide. Hain tuotteet aamulla postista ja olen koko aamun hipelöinyt niitä jo ihan innoissani.

Meidän tiimin kirjoituksia tuotteista voi seurata täältä.
IMG_9368 IMG_9357 IMG_9391

Kirjoittelen kokemuksista ja tuotteista tarkemmin, kun olen kerinnyt tutustumaan tuotteisiin paremmin. Nyt alkaa viiden viikon testailu, toivottavasti tämän höslääjän ihokin saataisiin parempaan kuntoon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti